torsdag 10 januari 2013

Inte nu igen....

Det är inte meningen att jag ska ha varken snygga eller bekväma vinterskor tydligen... I februari 2011 köpte jag nya skor. När jag skulle ta fram dom i slutet av året var sulorna som suddgummi och gick inte att gå i. Jag vet sen att jag inte köpte nya förrän långt senare så runt årsskiftet om inte mycket senare. Dom hade jag fram till våren kom. I höstas när jag tog fram dom, efter att ha använt dom mindre än en hel vinter kändes sulorna en aning mjuka igen men jag använde dom ändå då jag inte hittade nya. I mellandagarna när jag var i stan hittade jag nya skor. Yeay! Och tur var det för när jag kom hem upptäckte jag att hela sulan va sprucken på dom gamla. Inte konstigt att jag blev blöt om foten. Idag, typ två veckor efter att jag köpt nya skor, upptäckte jag att det är ett stort hål i sulan på klacken. Suck suck suck!!! Så nu blir det en tur till affären... Igen...

1 kommentar:

  1. Brukar du sitta med foten på elementet i bussen när du åker buss kanske.....?

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...