söndag 23 december 2012

Jullunch och husbygge.

Efter en förmiddag av förberedelser åt vi en god jullunch tillsammans med mina föräldrar. Förutom sillsalladen gjorde jag fyra andra sillar; apelsinsill, julsill, honungssill och rysk sill. Mums så gott det var. Tonys gravade lax blev jättegod den med. Pappa tyckte köttbullarna smakade jättegott så vi var alla nöjda när magarna var mätta.

På eftermiddagen har barnen, med hjälp av mig, limmat godis på pepparkakshuset. Och Tony har lagat till och grilljerat skinkan idag. Så nu är allt klart för julafton!

I kväll väntar uppesittarkväll med bingolotto och bara en massa latande. ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...