måndag 26 november 2012

Vem stal min snö?

Jag som har gått här ska flera dagar och varit lycklig över att snön skulle komma till helgen. Men nä, för då byter smhi kartor och petar in yttepytte med snö först nästa vecka. Vilket skit! Jag vill ha snö NU!!! Inte en jäkla massa regn!

Jaja, bortsett från att jag ruttnar på vädret är jag på bra humör! Bara några få dagar kvar till vi är inne i december! Yeay!

Och vet ni vad!? Det är bara några veckor kvar innan det vänder och vi går mot ljusare tider igen!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

    Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

    (Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

    Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

    Ha det fint! :)

    SvaraRadera
  2. Jag fick höra idag att det skulle komma snö till advent så nu hoppas jag verkligen på det. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...