tisdag 27 november 2012

Svält, snö och bergsbestigning...

Nackdelen med att äta egofrukost i lugn och ro så där tidigt är att man blir hungrig tidigare. Och glömmer man dessutom äta sin frukt på rasten mellan lektionerna blir man väldigt väldigt hungrig innan man hinner få i sig mat. Jag måste komma ihåg att äta mellanmål på förmiddagarna!!

Och eftersom jag vet att minst en av mina läsare blir lycklig av snörapporterna kan jag meddela att snön var borta från smhi i morse igen. Men enligt yr.no ska vi få snö... Så det återstår helt enkelt att se vad som händer...

Nu ska jag vika tvätt... Yeay... :-\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...