torsdag 1 november 2012

Lyckligt lottad ♥

Jag känner mig så lyckligt lottad som har en så underbar man. Just nu är det han som får tillvaron hemma att fungera mitt bland trotsmonster och skolarbeten. Trots att han faktiskt har väldigt ont i sina fötter och får lov att tillbringa en massa tråkig tid hemma är det han som ser till att saker och ting sker hemma och det är han som ger mig tid att gå upp i skolans värld. Och det är han som låter mig från krypa upp i ett hörn i soffan och bara stänga ute trotsen en stund.
Även om vi inte alltid är överens är han alltid den jag älskar! Mitt allt! Han och mina fyra trotsmonster.♥

1 kommentar:

  1. Härligt med en förstående man :) det behöver man som student - jag har också en här hemma. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...