fredag 23 november 2012

Fredag, recept och sill...

Yeay! Äntligen fredag. Härligt. Det innebär att veckan snart är slut och att nästa vecka närmar sig! Ja, jag längtar! Bara tanken på att få sätta upp julstjärnor och adventsljusstakar gör mig glad. Min hyacint har börjat slå ut och släpper ifrån sig en lätt julig doft och förstärker känslan av att det är nära.

Och så har jag börjat kika på lite recept. Det är ju alltid kul att prova nåt nytt. Oskar tyckte att vi skulle göra chokladsill i år. Tyvärr hittade jag inget recept. Det var lättare att hitta recept på honungssill förra året. Och den kommer i repris i år. Och så ska jag göra apelsinsillen igen. Och jag längtar efter mammas ryska sill... Tur att det inte är så lång tid kvar nu!

Har ni några favoritsillar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...