lördag 24 november 2012

AJ!

Jag kokade chokladmannagrynsgröt till frukost idag. Medan jag stod där och rörde om lyckades jag skvätta kokhet gröt på min arm. Kylde ner det med både vatten och kylkudde. Vi åt frukost och tiden tickade på. Det fortsatte göra ont och jag funderade på xylocain för att döva smärtan lite. Gick ut i badrummet och råkade se armen i spegeln. AJ!!! Inte konstigt att det gör ont. Det var inget litet rött märke bara... :-(
Jag ska sätta mig och tycka lite synd om mig själv, skippa tvättberget och läsa lite i boken som snart ska redovisas. Känns som en bättre syssla när man är skadad. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...