fredag 12 oktober 2012

Skansen, frost, mässa...

Vilken härlig dag vi fick på skansen igår. Visst, det var inte supervarmt ute men soligt och fint. Ungarna var jättenöjda med dagen.
Först fick dom gå i skolan innan vi lunchade matsäck och sen gick vi vidare och tittade på djuren. Vi fick se björnarna pussas. Så sött.
Jag var bara en aning trött på ville kvällen. ;-)

Dagen idag började tidigt och ändå blev vi sena till dagis. Tjejerna har fotografering idag så det skulle ju fixa kläder och frisyrer. Och nä, några frisyrer blev det inte. Men det blir nog bra i alla fall.

Nu sitter jag på tåget, som går genom ett frostigt och dimmigt landskap, på väg till Älvsjömässan och underBARA BARN. Äntligen är det dags. Och jag hoppas möta en massa härliga bloggare på prata med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...