tisdag 9 oktober 2012

Inte det bästa provet...

Nu är jag helt slut. Kämpade med matten hela kvällen igår och har fortsatt idag. Lektionen var 13-15 men vid tre var inte jag i närheten av att vara klar. Och inte bara jag heller. Vi fick sitta kvar till vi var klara men det går ju liksom inte så bra att sitta kvar om man har en tid att passa. Jag hade tur att Johanna var i skolan och kunde vänta in mig. Det gav mig en halvtimme extra. Hade jag inte fått den hade jag inte hunnit titta på alla talen ens.
Nu fick jag ändå lämna ett par uppgifter olösta för att hinna i tid till dagis. Känns riktigt surt. Får bli ett samtal med läraren sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...