måndag 22 oktober 2012

Galapremiär, vänskap och höstmörker!

Gomorron i höstmörkret.
Jag längtar efter att få sitta hemma och äta frukost med levande ljus. Ska nog passa på lite nästa vecka när det är lov för barnen.

I lördags var vi ju på galapremiären av nya Tingelingfilmen, Vingarnas hemlighet. Jag trodde det det skulle vara en halvtråkig barnfilm. Tji fick jag. Vilken härlig film!!! Jag blev jätteförtjust i den och skulle gärna se om den! Rekommenderar er verkligen att se den!
Stort tack till Mgroup Pr Event som bjöd in!!!
Barnen fick dessutom fina goodiebags. Ni får se i ett eget inlägg sen.

Igår hade jag besök av Andrea och barnen. Det var härligt att träffas, var alldeles för länge sen vi gjorde det. Och barnen leker så bra ihop.

Nu sitter jag och väntar på bussen. En ny vecka med nya erfarenheter väntar. Tyvärr startar jag veckan med en rejäl förkylning. Hoppas att glatt humör ska bota lite.

Hoppas ni andra får en riktigt härlig dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...