tisdag 30 oktober 2012

Fynd, monster och ofattbart...

Titta vilket fint frukost sällskap jag har fått!!! En liten kanna, till frukost teet, i samma serie som min tekopp. Jag är så nöjd över mitt fynd!!!

Jag hoppas kunna fynda lite mer idag. Jag och mina monster är på väg till port 73. Jag ska kika om jackan jag hittade i lördags finns i rätt storlek på intersport där.
Lite trist bara att sällskapet är just monster. Jag vet inte om det är det faktum att det är lov med förändrade rutiner eller tidsomställningen som spökar men nånting är det... Jag hoppas att vi får lite kvalitetstid tillsammans idag i alla fall...

Idag är dessutom en dag med många tankar i huvudet. Det stormade, blåste och regnade, ganska bra igår när vi gick hem från dagis. Vi tyckte det var jobbigt då. Och ändå är det ingenting mot hur det är i Usa just nu. Orkanen Sandy drog in över New York med full kraft i natt. Bilderna som visas är mäktiga. Vatten som forsar in i tunnelbanan, folktomma gator, helt mörka stadsdelar. Det är så ofattbart stort att jag har svårt att förstå. Det vi gnällde över igår är ingenting i jämförelse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...