onsdag 10 oktober 2012

En bra dag

Idag blev en riktigt bra dag.
I morse plockade jag ordning hemma. Skönt att få undan alla saker som kom hem från båten nu inför vintern.

Jag läste klart Voltaire's Candide. Igår när jag läste den kändes den lite seg att läsa men idag var det riktigt roligt att läsa den. Vilken fantasirik person Voltaire måste ha varit.

Jag passade på att steka upp regnbågspannkakor till middagen och Oskars matsäck imorn.

Ett trevligt utvecklingssamtal i skolan och sen snabbt hämta tjejerna på dagis, en aning sent då jag hade utvecklingssamtalet i samma veva jag brukar hämta på dagis.

Snabbt fick jag slänga i mig middag innan det var dags att gå igen. Grabbarna hade handbollstränging och föräldrarmöte. I helgen ska grabbarna få spela sin första handbollsmatch. Skojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...