måndag 24 september 2012

Monsterhelg ;o)


Det blev en lång dag igår. Vi hade helgmonstedr på besök mest hela dagen. Feber kom och gick för Oskar vilket gjorde honom en aning ojämn i humöret. Emilia var i sitt esse hela dagen och Malin likaså. Lägg till att jag kände mig stressad att få klart mitt arbete i svenskan plus en del andra skoluppgifter.

Ungarna röjde runt i tjejernas rum och kastade leksaker, hoppade i sängar och var allmänt högljudda. Det var en sån där lagom ohärlig dag som kommer mellan varven....

Tony och Sebastian kom hem på eftermiddagen och det lugnade ner sig en del. Jag fick en stund med mina skolböcker och Tony lagade till en supergod köttfärslimpa. Mums! Jag är riktigt glad att jag kunde ta med mig matlåda idag. :o)

Oskar är hemma med Tony idag. Kändes lika bra att vara helt säker på att han är frisk med tanke på att han fick hög feber igår natt. Nu hoppas jag att det är klart med sjukdomar för den här gången sen.

Men bortsett från monsterhelgen känns livet ganska bra. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...