onsdag 26 september 2012

Andrum

Efter att ha lämnat tjejerna på dagis och grabbarna dragit iväg till fritids fick jag sätta mig och äta min frukost i lugn och ro. Vädret är mörkt md lätt regn så jag passade på att tända ljus. Å vad jag älskar det här årstiden när man kan mysa med tända ljus. Och att sitta så där i min ensamhet blir ett härligt avbrott från vardagsatressen och ger mig ett välbehövligt andrum.

Jag känner mig lite lätt stressad idag över mitt hiatorieprov på fredag. Det känns inte som att jag hinner med att plugga i samma tempo som jag vill. Idag ska vi jobba på ett grupparbete i skolan så jag packade ner historieböckerna och hoppas få tid över. Behöver få tid över. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...