tisdag 7 augusti 2012

Vilken känsla...

Att få sätta mig på tåget alldeles ensam, utan varken barn eller annat sällskap, är en härlig känsla. En stund för bara mig. Inget eller ingen som stör. Dessutom musik i lurarna och en bra bok i väskan. Ska bara blogga klart innan jag ger mig på den. ;-)

Idag är andra dagen som börjat med sol och värme trots utlovat regn. Jag har valt kläder för det senare men hoppas att det blir som igår. Då dök regnet upp först vid middagstid. Det blir ju roligare för barnen med sol och värme än hela dagar med regn...

1 kommentar:

  1. Ja det är riktigt skönt ibland att få vara helt ensam :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...