söndag 19 augusti 2012

Trött

Det blev ingen frukost i ensamhet. Jag knåpade ihop en matlista till nästa vecka och tillhörande handlingslista innan jag somnade om en stund. Fick vakna upp en andra gång till solsken!

Nu ska jag ta reda på om frisören har öppet idag. I så fall står klippning på schemat. I bak har hon klippt en skum kant som jag inte vill ha kvar... Skulle nog behöva klippa lite barn med...

I eftermiddag ska jag ställa mig och göra pannbiffar på en stoooor förpackning köttfärs. Tänkte att det kan va smart att förbereda en middag och några luncher. Både Tony och jag behöver ju lådor numera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...