onsdag 8 augusti 2012

Sömn, regn och sökande...

Det är utmattade att börja på dagis efter en månads semester... Malin höll på somna till middagen igår. :-)

Vi fick samma tur med vädret igår som vi hade i måndags. Så skönt! Eller jag fick det i alla fall. För det hade kommit en snabb men rejäl tur hemma i Ösmo medan jag var borta. Barnen på dagis hade fått byta kläder. ;-)

På kvällen joggade jag i ett lätt duggregn. Däremot känns det inte som om vi kommer ha samma tur med vädret idag... Återstår att se. När jag lämnade Handen var tåget regnblött och det kändes i luften att regnet var nära.

Jag var i Handen för att kolla efter en ny klänning. Ska ju snart ut på festligheter och vill gärna ha en ny klänning. Har gått igenom alla affärer i Handen utan att hitta nåt. Hittade två klänningar på HM som satt okej men som var på tok för korta. Jag tycker det är så trist med det här superextremkorta modet vi har... Jaja... Kom på att jag har en klänning hemma jag inte har tänkt på så jag ska prova den. Håll tummarna för att den känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...