tisdag 21 augusti 2012

Liten blir större!

Medan jag är på mina första lektioner i historia och matte idag börjar Sebastian i fyran. Fjärde klass! Mellanstadiet! Liten börjar verkligen bli stor!!!
Oskar då? Han börjar andra klass. Tiden går så fort. Och Emilia som det här året kommer vara störst på dagis!!! Tur att jag har minimonstret Malin kvar som liten ett tag till. ;-)

Idag vaknade vi till en regnig dag. Det gav mig en anledning att ta mina nya snygga turkosa tights på mig! Jag är riktigt nöjd!!!

Och om dagen redan börjat bra blev den nyss ännu bättre. Ett samtal kopplat till mailet jag skrev om i lördags... Lycka! I eftermiddag lovar jag en bild... :-)

2 kommentarer:

  1. Det går fort, fort, fort..... är nästan chockad över att vår lilla tjej (eh snart tvåfaldig storasyster) börjar stora avdelningen på dagis..... Heja, heja!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...