fredag 10 augusti 2012

Inte riktigt enligt planerna

Hur kan det vara fredag idag!? Alla redan?! Var tar tiden vägen?!
idag kör vi med ändrade planer. Igen. Denna gångr det Malin som har fått en tid hos tandläkaren. Hon rasade i golvet igår och det känns som att ena framtanden är lös. Lika bra att kolla upp det.
Och jag som faktiskt hade tänkt komma iväg idag och kolla efter skor.
Lotta tipsade om löplabbet. Om jag minns rätt ligger ett i närheten av jobbet... Får se om det hinns med senare idag.

Jag har fortfarande sjukt ont i fötterna. I natt bar jag tillbaka Malin till hennes säng och efter det gjorde det så jäkla ont!!
Det är så drygt! Dels är det ju inte kul att ha ont, dels vill jag faktiskt kunna springa men mest surt är att jag, Sofie och Bettan pratade om att springa lchf-loppet den 25/8. Frågan är ju hur jag kommer klara det utan att få ladda lite innan... Men det blir nog bra. Är ju ett par veckor kvar. :-)

2 kommentarer:

  1. Det låter som om du överansträngt fötterna. Antingen pga att de är "ovana" eller på grund av skorna. Äsch troligen en kombination.

    Löplabbet ligger i korsningen nere vid Hornstull, på vänster sida.

    SvaraRadera
  2. Aha, är det där det ligger...
    Och jo, har ju antagligen det. Tony skäller över att jag gick från ett till två varv för snabbt... Men det kändes ju bra i skogen...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...