lördag 11 augusti 2012

Fyndat, roa barn och kräftor!

Igår fyndade vi denna fina lampa. Det är en optimus 930. Den behöver en ny skärm, tyvärr, då den andra har blivit riktigt tråkig av ålder. Tony hittade dessutom att det skulle gå att köpa nya grejor för att kunna tända den. Ska bli kul att få ordning på den.

Efter gårdagens långa tur till Nynäshamn, med resultatet inga nya skor, har jag ganska ont i fötterna idag. Känns ju så där när jag ensam ska roa fyra barn idag.
Verkar vi fint väder i alla fall så jag ska nog hitta på nån utomhusaktivitet.

Till kvällen har jag laddat med kräftor. Längtar sååå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...