torsdag 19 juli 2012

Sommarnatt

Ja, det är ju nästan sommarnatt i alla fall. Klockan är över elva och det är nästan mörkt ute. Utåt i skärgården syntes en alldeles orangefärgad molnskärm. Tyvärr kom inte färgen med på bilden.

Idag har vi haft en strålande härlig sommardag. Bikinin har varit på hela dagen. Dessutom har jag varit den elaka mamman som tvingat tre barn att bada och tvätta sig. ;-) Många skrik senare var dom både rena och nöjda. :-)

Idag har jag känt att jag saknar min make lite extra. Det är tufft att vara ensam med barnen så som jag är nu. Hur alla ensamstående föräldrar orkar hela tiden förstå jag inte. Eller jag ska nog säga att jag är grymt imponerad av dom!!

Just idag hade jag önskat mig lite egentid. Får nog försöka flirta till mig en timme av mormor och morfar imorn. :-) Nu ska jag försöka sova lite innan barnen vaknar igen...

1 kommentar:

  1. härligt m sol eller hur;)..ja jag tycker två barn går bra att vara med själv men 4 vet ja inte om jag skulle orka med!!:).. ha en fortsatt trevlig semester i skärgården,:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...