fredag 13 juli 2012

När ordning blir till kaos...

Vi fick en toppen igår med strålande väder!
Var hemma sent och när barnen och maken somnat fick jag ett energiryck. Fixade tvätt och disk, rensade i alla rum och fixade det mesta med packningen.
Och tur är väl det för mitt i när ungarna stoppade in frukostdisken i diskmaskinen ringde det på dörren.

Två killar från Telia är här för att kolla varför varken tv, telefon eller bredband funkar som det ska. Och det känns ju alltid bättre att släppa in folk när det är ordning...

Sen att dom behövde komma in bakom en del möbler, som stått och samlat saker väldigt länge, gjorde att min städning inte spelade så stor roll... För nu är det värre än innan...

Men har jag tur blir det riktigt bra när det är klart...

Tyvärr sprack alla mina andra planer för dagen... Men men... Det är sol ute! Alla fönster är utan plast och jag är på bra humör. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...