söndag 15 juli 2012

Lugn

Hittade det här inlägget som skrevs igår kväll innan jag somnade. Tydligen blev det inte postat då. :-)

Resan ut gick jättebra. Jag lyckades kasta ankare och lägga till utan problem. Lite hjälp från grabbarna men det var nåt dom ville göra. Känns väldigt bra att veta att jag verkligen kan.

Vi åt en sen men god middag och ungarna fick leka av sig en stund. Men det var dags att natta alla fyra var jag inställd på det värsta. Och så gick det jättesmidigt.
För att göra det lite lättare för mig lät jag Sebastian sova på britsen bredvid mig istället för i ruffen med Emilia och Oskar. Detta gjorde att grabbarna somnade mycket fortare än jag hade räknat med.

Så istället för att hoppa i säng som jag trodde jag skulle göra gick jag upp.
Fick sitta ett par timmar vid brasan, sjunga lite till gitarrspel och bara mysa. Så väldigt härligt!

Nu har jag precis krupit ner. Jag kommer snart somna gott till ljudet av snusande barn och ett stilla duggregn. Det är ro för själen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...