lördag 21 juli 2012

Grundkänning... eller nåt...

Gomorron!
Nu har jag dunsat i bryggan. Dragit ut mig på ankare (från att ha legat halvt mot bryggan) och dunsat ännu mer i bryggan. Dragit in mig närmre bryggan än innan. I motvind. Med seglarhandskar på samtidigt som en stor spindel anföll. Den dog. Jag slår inte i bryggan nu. Täcket var fortfarande varmt när jag kom in. Dagens motion avklarad. :-)

Kan ju lägga till att allt detta gjordes med den smickrande klädseln trosor, hellång fleeceklänning och mina croc-flipflop plus en regnjacka. Jag kände mig väldigt kvinnlig.... Fniss...

Men faktiskt, trots att vi har fått lite stormande vindar och strax innan jag gick upp regnade det bra, så var temperaturen inte så kall. Det gav inte riktigt så mycket höstkänslor som jag trodde det skulle göra... Nu lite sovmorgon innan kalas. Vi har en tvååring att fira idag. <3

Bilden är från igår... Lite skillnad i väder. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...