onsdag 20 juni 2012

Nu är det nära....

Idag har varit en riktigt bra dag. En sån där när allt bara klaffar.
Ungarna gav mig lite sovmorgon imorse vilket gjorde att vi blev lite sena till fritids och dagis. Men vad gör det när det redan på morgonen är varmt ute och strålande solsken. :-)

På dagis var det midsommarfirande och sill-lunch ute. Mys. Och medan tjejerna var på dagis var jag till läkaren.
Hon tyckte jag såg mycket piggare ut än sist och visst mår jag bättre. Det känns som att livet är på väg på rätt köl igen.
Däremot var hon inte riktigt nöjd med allt jag berättade så hon tyckte det behövdes lite mer sjukskrivning. Så två veckor till och sen väntar fyra veckors semester. Känns bra. :-)

Jag har dessutom hunnit handla klart och rädda en livrädd katt på rymmen (grannens innekatt va ute och skrämdes av barnen). Och bakat höll jag på skriva men det var faktiskt Sebastian som bakade. I stort sett helt själv bakade han en kladdkaka med daim. Så duktig!

Packat klart har jag också gjort så nu ska det bara få bli morgon så vi kan åka sen. :-)

1 kommentar:

  1. Skönt att läsa att du mår bättre :)
    Ha en bra midsommar!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...