fredag 22 juni 2012

Midsommar

En lång dag lider mot sitt slut...
Vi har ätit sill, druckit nubbe, dansat runt stången, fikat med daimkladdkaka och jordgubbar och ätit god middag.
Dessutom har vi njutit av strålande varmt väder hela dagen!

Jag borde känna mig på topp!!!
Men nä. Orken är låg. Sov middag en stund med Malin. Somnar snart nu med känns det som. Inte blev det bättre av att ungarna fick va uppe sent och dessutom drog igång det sista dom gjorde.

Jag skulle behöva diska. Orkar inte. Samtidigt vill jag inte vakna till disken... Stort dilemma...

Jag vet i alla fall att jag nästa år vill fira mer på våra villkor, med våra rutiner. Att fika 16:20 gjorde hela kvällen upp och ner vänd... Med men... Man lär av sina misstag...

Tyvärr verkar det bli regn imorn. Jag hoppas det bara blir lite, lite... Skulle behöva få bara sitta och lata mig i solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...