måndag 18 juni 2012

Hinna med!?

Gissa vad? Jag åker buss... Har ni hört den förut? ;-)

Efter en helg med regniga dagar och soliga kvällar har jag inte hunnit riktigt så mycket som jag hade tänkt mig. Eller jo, hemma har jag hunnit mycket men inte i båten som det var tänkt...
Vilket gör mig stressad då jag måste vara klar på onsdag kväll om vi ska komma ut till midsommar. Allting som vi hittills har kört ner till båten är bara nerställt och inte upplockat alls.

Jag hade tänkt åka ner och packa upp allt idag men så kom jag på att jag har tid hos kuratorn i eftermiddag. Likamed mer stress... Men jag löste det. Jag åker ner till nynäs och handlar allt jag kan handla redan idag och försöker hinna packa en del i eftermiddag. Sen ska jag försöka tvinga maken att köra ner allt till båten redan ikväll så jag får lite mer att packa upp imorn.

På onsdag har jag läkarbesök och efter det ska allt packas klart så vi är färdiga för avgång på torsdag...

Synd bara att jag ändå får stresshuvudvärk även om jag tycker att jag har löst allt så bra...

2 kommentarer:

  1. Ta hand om dig vännen. Det blir midsommar även fast du inte hinner med alla måsten, hoppas du tar det lite lugnt. Kram fina

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...