söndag 25 mars 2012

Lycka!

Lycka är inte att ha allt,
det är att vara nöjd med det man har!
Och just idag är jag så nöjd! Som jag tidigare ikväll skrev på facebook:

Jag känner mig lyckligt lottad med mitt liv. En underbar man ♥ fyra härliga (nåja, nästan jämt) barn, en massa familj och vänner. Både såna som jag träffar ofta och såna jag knappt träffar alls.
Alla ni gör mitt liv härligt att leva!!! ♥


Idag känner jag verkligen så!

Vi har haft en ganska bra dag i dag trots att tiden är lite ur led. För det är ju faktiskt så, att även om det inte är en stor omställning att vrida om klockan på sommartid så blir det ändå lite si och så med rutinerna. I alla fall i det här hemmet. :o)
Maken var iväg en sväng och jag passade på att rasta mina monster på lekplatsen vid coop. Dessutom införskaffades ett nytt bord till balkongen.
Mamma hittade att dom hade set med bord plus stolar till billigare pris och jag ville ha bordet och hon stolarna så vi passade på. Men eftersom alla möbler hamnade här så provade jag med stolarna med och hmm... Vi kanske skulle behålla dom... Jag får fundera under veckan som går. Träffar mina föräldrar tidigast nästa helg. :o)

Annars har det mest bara varit en lugn dag. Lite helgmonster men vi överlevde. Ungarna ligger till sängs nu och det är egentligen bara Malin som har svårt att komma till ro ikväll. Emilia körde däremot med den roliga "det är inte kväll ännu, det är ljust ute" innan hon lade sig.

Innan jag avslutar måste jag ju säga välkommen till mina nya läsare!! Välkomna! Hoppas ni gillar det som jag delar med mig av!

7 kommentarer:

  1. Vilken röjning på balkongen! Hmm...har du lust att fortsätta på våran balkong så är du välkommen nästa helg haha

    SvaraRadera
  2. Jag och fyra barn har lite tid över nästa lördag och ungarna kan behöva lite miljöombyte så varför inte?! :o)

    SvaraRadera
  3. va mysigt det ser ut:)!

    SvaraRadera
  4. Ja ibland så känner man precis den lyckan som du beskriver :)
    Men sen ibland så tar vardagen över lite för mkt.. här hos mig... och jag undrar om jag håller på att bli en gammal kärring som bara ska gnälla och vara sur :)
    Då föredrar jag dagarna när man faktiskt känner den där lyckan och glädjen över det man har!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. ja så sant ju.
    ja inte lätt att få dom i säng när de e ljust

    fina balkongmöbler

    ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  6. Så fina ord & bukett så jag "lånar den " hoppas det är ok

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...