fredag 17 februari 2012

Vårkänslor!

En hel bunt med motgångar har vänts till medgångar den här veckan. Inte bara det att Tony har fått jobb utan annat med som varit jobbigt! Känns så himla bra!

Lägg till en stor dos strålande vackert solsken på det! Det är så man verkligen känner att våren sakta men säkert är på väg!

Imorse hade jag min första dag på vääääldigt länge som jag var ensam med barnen och det gick superbra! Redan då var jag på bra humör och lät det synas i frisyr och smink! Även alla fyra ungar fick rosa slingor i sina hår. Sa jag att vi hade en bra morgon?! :-D

Nu väntar en kväll ensam med barnen då maken ska på Kick Off! :-)

4 kommentarer:

  1. Vad härligt .
    Håller tummarna att det håller i sig så vi får se dig mera i rosa skimmer :)
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att det vänt :) Snygg frisyr med fina slingor :) Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Aha, är det rosa slingor man ska ha på bra dagar?!
    Då kanske jag kan fuska mig till lite bra dagar ibland då, för rosa hårfärg har faktiskt dottern som jag kan "låna"
    :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...