tisdag 28 februari 2012

Sola utan sol!

Igår var ju jag iväg på spotting med Luminess Air och Spot and Tell.
Det var riktigt roligt och jag blev riktigt positivt överraskad!

Vi fick prova på både airbrush makeup och uv-free tanning.

Makeupen gav en skön känsla i ansiktet och tanningen kändes mest som ett vinddrag.

Med mig hem har jag fått ett uv-fri tanning kit.
Det är som en brun utan sol men i ett otroligt mycket smidigare och snyggare format.
Självklart kommer ni få reda på vad jag tycker om att prova airbrushsolning!

4 kommentarer:

  1. Inga bilder från gårdagen? Vill ju se hur du såg ut.

    SvaraRadera
  2. Spännade att få höra. Ja inga bilder från resultatet ? Nyfiken =)

    SvaraRadera
  3. Ja eftersom du fick min plats så kräver jag lite bilder ;) Hihihihi
    Skämt å sido, jag vill höra mera :) MERA!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inte hunnit få in bilden i datorn ännu. Men brittabloggar.se har en. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...