onsdag 15 februari 2012

Lycka!!!

I går fick jag och maken en av dom allra bästa alla hjärtans dagpresenterna vi kunde tänka oss!
Efter en lång tids sökande fick han ett jobb!!! Jag svävade på små moln igår, det kändes så jäkla bra!!!

Efter måndagens irritationer bestämde jag mig för att tisdagen skulle bli bra! Det funkade!

Jobbade igår och det gick ganska bra! Men det känns i kroppen att jag har varit borta länge...

Idag har maken sin sista dag som arbetslös. På torsdag börjar en ny period i våra liv. Det är dags att börja pussla ihop våra scheman på bästa sätt och mina lata morgnar är slut. ;-)

Idag måste jag ha samtal med jobbet om mitt schema. Vi måste hitta nånting som funkar ihop med Tonys arbetstider och tiderna på fritids och dagis. Misstänker att det inte kommer bli superpopulärt när jag meddelar det....

Ja, ja... Det blir nog bra!!! Idag känns livet bra! Riktigt bra!!!
Säger som Sean Banan - annars är det jävla bra! ;-)

6 kommentarer:

  1. Vad härligt!! Grattis och Lycka till med nya jobbet och schemaändringar =)

    SvaraRadera
  2. så jävlaa kul grattis:;!!

    SvaraRadera
  3. KUL!! Eller ja, inte det där med att synka arbetstider, men att han fått jobb! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...