måndag 13 februari 2012

Livstecken...

Tillfrisknande varvat med livet - make, barn, trots, kärlek, bråk, vänner - har lett till att vissa andra saker i livet fått hamna i andra hand. Bloggen är en av dom sakerna.

Jag mår mycket bättre nu även om orken är superdålig. Dessutom fick jag diagnosen förkylningsastma på sista läkarbesöket. Inte konstigt att det har varit lite jobbigt ibland...
Han sjukskrev mig på 50% den här veckan så jag skulle få en chans att återställa kroppen helt i lagom tempo. Känns bra. Nu väntar jag bara på att få reda på vilka tider jag ska jobba...

Hemma har vi haft en lugn helg. Oskar var hos sin kompis Adam hela helgen och jag (vi) fick lite andrum. Nya tag och krafter är insamlade!

Det är lite andra saker på gång i våra liv och det känns som att vi äntligen kommer börja resan mot toppen igen...

Under tiden tar jag livet dag för dag. Veckorna hemma har gett lite perspektiv på livet på ett annat sätt. På gott och ont. ;-) Jag har bestämt mig, precis i detta nu, när jag skriver, att våren ska bli toppen!!! <3

6 kommentarer:

  1. Bra med mjukstart, det tar ju sån tid att återhämta sig när man har varit så dålig, trist med Astman, men jag håller tummarna för dig :-)

    SvaraRadera
  2. Det var jag Helena som skrev ovanstående...

    SvaraRadera
  3. det är bra att du ser positivt på saker! du fixar det, skickar massa styrkekramar <3

    SvaraRadera
  4. Härligt att det är lite saker på gång. Och hoppas du kryar på dig. Är värdelöst att vara sjuk länge. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart fin bild på dig <3
    Krya på dig ordentligt nu

    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Välkommen in i nya bloggen! =)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...