lördag 7 januari 2012

Kalaslördag

Bild från nyår

Gomorron! Idag är jag en aning seg - trots att det kom lite mer snö igår kväll!!! :-)

Dels kom jag i säng sent, dels väckte Sebastian mig i natt. En olycka hade skett så tre i natt bäddade vi om hans säng. Nya tag nästa natt. :-)

Idag ska vi åka till mina föräldrar. Morfar fyller år. Och ikväll ska vi få besök. Blir en fullspäckad dag och det känns så bra!

Har ni sett att jag har städat ut julen här i bloggen? Och nä, snön tas inte bort nu. Vinter ska vi ha länge till. :-)

2 kommentarer:

  1. Bara ni håller snön hos er så =)

    SvaraRadera
  2. absolut linda snön ska vara kvar till efter sportlovet:)!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...