lördag 26 november 2011

Tjuvstartat!

Yups, jag har tjuvstartat!

Jag kan hänga upp gardiner, fixa och ha mig men brukar hålla mig till första advent med att tända alla ljusen.
Inte i år! Kände mig lite låg och i behov av mys så nu är allt tänt!

Och som jag njuter!
Jag älskar den här tiden på året när man tänder alla ljusstakar och även massor med levande ljus. Det gör mig varm in i själen!

Dagen i övrigt har varit bra. Var på flyttloppis hos Johannah i morse och fyndade lite.
Sen kom Martina och barnen. Vi lunchade och alla ungar lekte.

Nu sitter jag i soffan och samlar ork att värma mig glöggen jag är sugen på. :-)

Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Äh, lite är okej att fuska !! Dock har flera av våra grannar haft adventsstjärnor och liknande uppe i flera veckor redn - det är inte lika okej i mitt tycke ;)
    Här är snart lussekatterna klara så¨då blir det glögg här me ! Trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  2. Va mysigt de ser ut..Jag har fuskat i en vecka TUR DE FÖR DENNA HELG HADE JAG INTE HUNNIT NÅGOT ÄNDÅ:)

    SvaraRadera
  3. Fröken M - vad gott det lät nybakade lussekatter. Här blev det butiksbakade lussekatter men det va gott det med. :-)
    Och jag håller med, man ska inte fuska allt för långt innan!

    Virre - ja, men upp till en vecka innan är väl okej. Men där drar nog jag gränsen för vad jag tycker är okej. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...