måndag 21 november 2011

Stressad värre!

Blir bara ett kort inlägg...
Är alldeles för stressad för annat... Har ett möte på förmiddagen, ett sånt där man inte missar eller ens kommer för sent till. Jag har ingen aning om det kommer komma nåt positivt ur det och är ganska så väldigt nervös just nu... Jag hoppas det bli bra men det återstår att se...
Och eftersom jag är som jag är så har jag armar som känns som dom knappt funkar på grund av värk just nu. Jag slipper stresshuvudvärken, det sätter sig i kroppen istället... Hade nog egentligen hellre tagit huvudvärken...

Jaja....

I eftermiddag presenteras vinnaren i tävlingen med!!!

Annars då? Har en sjuk Sebastian hemma. Att han ens orkade gå med på stan igår är otroligt. Men så däckade han i 39 graders feber när vi kom hem. Fast lika lycklig är väl han för det... Eftersom han åkte utan mössa och vantar var jag ju tvungen att handla nya då han mådde som han gjorde... ;o)

Dom andra tre är i skola och på dagis! Malins första "riktiga" dag på dagis! Nu är inskolningen över!

Nä, nu ska jag stressa iväg. Tågen började gå idag igen efter tre månaders uppehåll och det har så klart varit både förseningar och inställda tåg hela morgonen...

Återkommer! Håll tummarna för mig!!

4 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...