lördag 5 november 2011

Lördag

Att sova ostört när man bor i vardagsrummet är inte det lättaste. Speciellt inte om man har fyra morgonpigga barn! :-S

Den första kom vid sex, den sista strax efter sju. Och det är inte så att man smyger ut och sätter sig tyst och stilla i soffan. Nä, man måste prata högt och gärna bråka lite...

Ja, ja... Vad är väl en bal på slottet...? ;-)

Idag blir det lite handling. Det ekar visst tomt i blöjförrådet... Inte det smartaste kanske... ;-)

Och så tänkte jag väl försöka få ihop lite fler steg än jag fick ihop igår. Dom var pinsamt få med tanke på att jag siktar på 15.000 steg per dag....

Har en del som behöver betas av här hemma med... Får se hur långt jag hinner.

4 kommentarer:

  1. Gud vad alla är duktiga med att räkna steg :) Jag borde oxå meeeeeeen.....

    Ha en fin lördag och förstås resterande helg :)

    SvaraRadera
  2. Jag skaffade en räknare som jag kunde stoppa i fickan och efter det blev det mycket lättare att alltid ha den på sig.

    Och tack detsamma!

    SvaraRadera
  3. Jisses, så tidigt på morgonen är det natt hos oss.. ;)

    Det blev fårostgratinerad fläskfilé och sallad. Enkelt, gott och perfekt till matlåda! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...