fredag 18 november 2011

Ny favorit!

Jag har en ny favorit! Skogaholms Fröfria är ett mörkt bröd utan frön. Så himla gott och passar frökänsliga mig perfekt! Rekommenderas!

Jag har sovit som en kratta i natt. Malin har väckt mig några gånger och valde att gå upp strax efter fem. Inte okej!
Skönt att hon ska vara på dagis och gnälla. ;-)

Själv funderar jag på hur jag ska övertala maken till en snabb tur till Kungens Kurva. Undrar om argumentet att det är barnbidrag och snart slut på det vi söker kanske funkar. ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag ska också dit ska hämta kusinen och han och cazper vill så gärna leka i lekrummet på ikea!!:) Och det har inte tant VERONICA något emot!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...