tisdag 1 november 2011

En ny härlig månad!

Ny månad. Första november.
Fast det känns lite konstigt att det är vintertid och november. Grabbarna går klädda i fleecejackor och igår hade jag bara en kofta på mig...
Var är frosten och minusgraderna?

Fast jag tror att det går snabbt sen när det väl kommer. Att det går från varmare än normalt till kallare än normalt. Och sen får vi behålla vintern till i mars. ;-)

Men november innebär ju inte bara kyla. Första advent är snart här! Och om nån vecka åker julgardinerna upp. Tony fyller år. Jag börjar jobba... Blandade känslor där... Malin börjar på dagis! Snart! Riktigt jättesnart! På måndag!!!

Några olika event är inplanerade också. Massor av skoj att se fram emot! :-)

Just idag fick jag börja dagen med sovmorgon till halv åtta!!! Så skönt!
Och medan Emilia har kul i gympasalen med dagis och Tony fixar tvättmaskinen med sin pappa så tog jag dom andra tre och åker till Haninge. Synd bara att det ska tjafsas så hela tiden. Återstår att se hur dagen blir. :-S  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...