fredag 28 oktober 2011

Willvin Walkers 27/10

15543 steg! Yeay! Känns super!

3 kommentarer:

  1. Hejja hejja, va duktig du är!

    Sv: Visst är han, men då fortsätter jag rapportera där inne :)

    SvaraRadera
  2. Kalas!
    Är det du som håller ordning på stegen i stegtävlingen? Eller har jag fått det hela om bakfoten igen ;)

    Finns det nån sida där man ser allas steg och om man själv finns med?
    Och detta med att stega mot Mats, var är det?

    Många frågor så här på fredagsmorgonen. Men jag kände att jag taggade till mig en sväng. Bäst att passa på innan motiveringen försvinner. Det är ju en färskvara ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Yohanna - det är jag det!
    Att stega mot Mats är en extra utmaning! Lite extra motivation!

    Och klart jag kan göra en liten sammanställning om ni vill veta mer... Men stegen är räknade hela vägen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...