måndag 24 oktober 2011

Shoppingtankar....

Jag är lite förälskad!
I denna otroligt snygga tunika!!! Att det finns fickor på den gör ju att jag blir ännu lite kärare! Perfekt till mobilen ju!

Varför jag inte slår till på en gång? Det är en amningstunika! Jag ammar inte... Fast å andra sidan... Ett av mina absolua favoritplagg är ju faktiskt min tunika från ammaMamma! Så jag kanske borde passa på! Just nu är det dessutom 20% rabatt på den.
Under oktober har dom 20-50% rabatt på alla plagg!

Jag (i min tunika från ammaMamma) och MartinaMammabloggkryssningen!

3 kommentarer:

  1. Nämen titta där var ju jag :-)
    Och den var faktiskt riktigt snygg live också när vi såg den på en av tjejerna i deras monter på UnderBARA BARN-mässan.

    SvaraRadera
  2. KÖÖÖÖÖP!!!! Vad väntar du på?

    SvaraRadera
  3. Martina - jaaaaa!!!! Den var ju jättefin!!!! Och ja, där var du! ;o)

    Fnulan - ja, det lutar åt det!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...