lördag 22 oktober 2011

Monster...

Det var ett tag sen nu... Men idag har vi lite helgmonster på besök... Eller är det bara så simpelt att jag är riktigt trött och slut som gör att jag upplever det så? För trots bra sömn är jag jättetrött! Men det blir säkert bra...

Sitter och fnular lite på fb... Har skakat liv i bloggens facebooksida och fixar med att få blogguppdateringarna att hamna där istället för på mina vanliga profil. Får se om jag lyckas...

Dessutom ska jag sätta mig och skriva ner stegen för alla deltagare i Willvin Walkers. :o)

Funderar bara på hur jag ska få Malin att bli nöjd. Grabbarna sitter vid varsin dator och Emilia lyssnar på Bamses julskiva med lurar i min dator...

2 kommentarer:

  1. lyckades du med länkarna? berätta i så fall hur =)

    SvaraRadera
  2. Linda - jodå, kika på sidan så får du se! ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...