söndag 30 oktober 2011

Då var det vinter igen...

Bild på vampyr Hello Kitty stulen hos Andrea!

Det var märkligt tyst hemma igår. Att Emilia och Oskar inte var hemma märktes verkligen!
Vi är ju vana vid att Emilia pratar hål i öronen på oss. ;-)

Vi fick en trevlig kväll ändå. Sebastian plockade fram chips phu godis åt oss och så tittade vi på säsongsstarten av nya Så mycket bättre.

Tänk, idag när vi vaknade var det vintertid! I fall någon har missat så ställde vi tillbaka klockan en timme... Tittar man till vädret så känns det inte det minsta lilla vintrigt! Fast jag misstänker att vintern snart är här!

Vi - jag, Sebastian och Malin - är på väg till Andrea. Det ska klippas hår, sys byxor (om jag orkar), tas en tur till parken och så ska vi bara ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Känns nesligt att missa sy-daten idag :-(
    Men det var tur att jag inte drog iväg oss till Andrea iaf.
    Hannah har 39,4...

    SvaraRadera
  2. Tur i oturen för dig så blev inget sytt så vi får väl planera in en ny dejt. :o)
    Hoppas Hannah kryar på sig!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...