lördag 29 oktober 2011

Äntligen lördag!

Oskar kokar ägg!

Inte blev det hem och tidigt i säng igår. Huvudvärken var av den sorten som är svår att sova med så jag fixade ordning disken som stod istället. Och då var jag ju redan i farten så båda ungarnas rum och vardagsrummet fick sig en omgång. Vid tolv kom jag i säng och hann inte ens somna innan Malin kom. Sen kom hon ytterligare fyra-fem gånger fram till halv två. Då gav jag upp och gav en välling med resultatet lugn natt sen.

I morse vaknade vi vid sju när Malin kom. Då låg Emilia i soffan. Anledning? Det var kul. ;-)

Nu väntar frukost och sen ett besök hos Andrea & co.

Och just, VÄLKOMMEN min nya följare!!!

2 kommentarer:

  1. Vällingen kan vara värsta mirakel drycken ibland;)!!

    SvaraRadera
  2. Jo, det är ju det... I alla fall nattetid.. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...