fredag 30 september 2011

Sjukstuga, whisky óch strålande solsken!


Hmm... Funderar på om det är mer sjukstuga på g här...
Jag själv har haft dunderhuvudvärk och känt mig så där typist tung i skallen hela dagen. Nu i kväll har dessutom Oskar gnällt på att han har ont i halsen. Suck!

Malin har varit så där på gränsen så det nästan har känst som feber men jag valde att inte kolla. Hon har varit ganska pigg ändå men på ett sånt jäkla gnällhumör!!! Ingenting har gjort henne nöjd, inte ens att sitta i famnen. Annars brukar i alla fall det funka...
Kan säga att dunderhuvudvärk i kombination med det gnället har varit riktigt illa...

Nu sover hon i alla fall och jag hoppas på bättre humör i morgon!

Just nu är det väldigt lugnt här. Maken är på Öl och Whiskymässan tillsammans med sin syster. Han hade tur och vann en biljett dit. ;o)
Och dessutom kom kusin Mickis och hämtade Sebastian för övernattning på eftermiddagen.
Emilia och Oskar sitter och tittar på bompa och är så nöjda så med att ha fått lite fredagsmys.

Till helgen lovas det ännu mer härligt väder, precis som det har varit idag! Ett tag mitt på dagen var det linne-varmt ute! Inte illa för sista dagen i september!
Vi ska väl försöka hinna tömma båten och vara ute massor!

Nä, nu ska jag kasta Emilia i säng och sen däcka i soffan med nåt gott! :o)

1 kommentar:

  1. Min make var på ölmässan i går med ett gäng grabbar frn jobbet :) han var på mycket bra humör när han kom hem ;) H
    Krya på er alla. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...