fredag 30 september 2011

Fredag

Gomorron! Fast jag vet inte om jag tycker att den är så god. Vaknade med dunderhuvudvärk plus att Malin är inne i en jättegnällig period och mest bara har läget gnäll på hela tiden... Ja, ja, det blir väl bra nån gång. Tänkte försöka ta mig ut på en liten promenad sen och rensa huvudet...

Igår då? Plockade lite hemma, dammsög, handlade och tillbringade sen den mesta av min "lediga" tid med att läsa.
Läste klart Själakistan (som jag länkar här till höger). Jättebra bok och jag rekommenderar den verkligen!

På kvällen igår firade vi Sebastian och hans mormor, morfar, kusin David, faster, kusin David med sambo och kusin Natta med sambo kom. En väldigt trevlig kväll och en lycklig son!!!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...