måndag 15 augusti 2011

Så underbar överraskning!!!!

Oj och jisses!!!

Idag (söndag) har jag varit med om nåt såååå underbart!!!

Efter en härlig förmiddag på Korpen, efter den underbart varma och soliga lördagen, lämnade jag maken kvar och tog barnen och åkte hem.
Det är dags för höstterminen att börja i morgon!!! Med facit i hand har vi haft en toppensommar!!!

Kommer hem, låser upp ytterdörren samtidigt som jag säger åt ungarna att inte kliva på posten. Men nä, det låg bara en morgontidning där... Jaha, ingen post tänkte jag.
Vi kom in och nån av grabbarna upptäckte posten i en hög innanför dörren. Jag tänkte då att det nog var min Svägerska som varit in och kollat posten. Och nä, jag reflekterade inte över att posten låg på golvet i stället för på bordet där hon lägger den...  Jag hade full packning och fyra barn... ;o)

Kommer in i hallen och vid frysen står några kassar med bland annat lite moppsaker. Ungarna hojtar om att det är deras saker men än en gång tänker jag av nån anledning att det nog är min Svägerskas saker i alla fall.. Tittar inte efter så noga och tänkte väl nåt om att hon haft grejerna i bilen eller nåt... Tänkte inte alls på att vi åkte med bilen och att hon inte alls kunde ha haft sakerna i den...

Vänder mig om i hallen och ser i badrummet en underbar ROSA trasmatta!!!! Åh, har jag fått en matta av Svägerskan? tänker jag... Ja, men hon är ju den enda som har nyckel, klart jag tänker på henne. Hihihi...

Då hittar ungarna brevet! Där det står att det är storstädat, renskrubbat från golv till tak i vårt badrum, för att jag är en underbar person!!! Tårarna sprutade!!!!

Ett nytt duschdraperi, en ny hylla under handfatet med söta rosa gummihandskar, rosa torkhanddukar, röda badlakan till oss alla, ny blomma och ljusstake, hela hyllan full av små söta korgar, supersmart korgställning för skötbordet!!! Jag har säkert missat nåt men det är så mycket att ta in ju!!!!

Så underbart!!!!

Dessutom blev det en hylla i köket med smarta källsorteringspåsar/korgar. Perfekt, vi som alltid lyckas samla på oss all reklam på hög. Nu slipper vi det!!!!

Jag är såååååå NÖJD och sååååå GLAD!!!!!!

Jag kommer somna med ett leende på läpparna och jag kommer vakna med ett leende på läpparna!
Jag längtar till Tony kommer hem och får se detta underbara!

Vilka som var så underbara och gjorde detta för mig?
Andrea och Martin var på plats och fixade och donade!!!
Dessutom ligger Linda H, Linda L, Martina, Skrotmamman, Heidi, Erika, Lotta, Anne-Marie, Petra, Sofia och Maria bakom detta!!!
Och jo, Svägerskan var med på ett hörn hon med, hon lånade ut nyckeln.

Ni är underbara!!!!!! TACK!!!!!!

 

Jag passade dessutom på att köpa rosa matchande soppåsar. ;o)

8 kommentarer:

  1. Där blev hyllan jättebra ju :-)

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilken överraskning!
    Hade ingen aning om vad som var på gång för isåfall hade jag ju såklart också velat vara med på ett hörn!

    SvaraRadera
  3. wow vilken fantastisk överraskning . Va underbart att ha sånna vänner <3

    SvaraRadera
  4. Oj då det var inte illa. Förstår att du blev lycklig av detta :)

    SvaraRadera
  5. det blev verkligen toppen, precis som du är =) kram

    SvaraRadera
  6. Men åh, precis sånt där som gör livet lite extra lyxigt ibland! Vilken härlig överraskning!

    SvaraRadera
  7. Andrea - ja, jag är supernöjd!!!

    Fru Jessica - <3

    Jennie - ja, jag känner mig lyckligt lottad när det gäller mina vänner!

    Linda Javamorsan - nä, det var verkligen inte illa! Underbart!

    Linda - <3

    alfvan - ja, det känns riktigt superlyxigt! Underbar överraskning!!!

    Skrotis - <3 super!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...