torsdag 18 augusti 2011

Borta igen

Jag hade en härlig kväll igår tillsammans med Andrea och Ellis. Många härliga skratt.

På tåget hem var det ungdomsgård. Ett väldans liv. Funderade lite på hur vi lät i tonåren och åkte pendeln den tiden på dygnet. ;-) Tony berättade när jag kom hem att det är Ung08 nu. Inte konstigt att det var mycket ungdomar i farten. ;-)

Idag har vi packat ihop oss och åkt ut till korpen igen. Glömt en massa har vi också. Suck! Men det löser sig nog. Skönt att komma ut var det, borsett från regnet.
Imorn blir en lugn dag medan det på lördag är dags för dom årliga kräftorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...