fredag 8 juli 2011

Gomorron världen!

Från att ha somnat lite oroligt till ca 25 grader - inne - vaknar vi till sköna 19 grader! Lägg på blå himmel och sovande barn! Humöret på topp!

Igår hade vi en härlig tur. Ungarna var lugna och nöjda trots värmen. Jag satt i bikini hela vägen. Passade på att måla naglar. På mig och barnen!

Efter en supergod och lätt middag nattades barnen medan jag diskade!

Dagen idag blir nog mest sol och bad! Ska bli spännande att se vad Malin tycker om att bada i havet. :-)

Men först ska jag sanera på båten på nån hemsk odör... Malin vaknade... :-S

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. låter härligt! hoppas ni får bort odören och får en underbar dag

    SvaraRadera
  2. Det där lät härligt!
    Vi har regntunga moln här i Åhus!
    Passar på att önska en härlig helg!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. Haha kan tänka mig att sådana odörer är lite jobbiga i en stängd båt.
    Eller ni kanske sover med "öppen dörr"?

    SvaraRadera
  4. Tack! Va hade en härlig dag efter att Malin blivit bytt på. Och jo, det är lite jobbigt när det luktar bajs i hela båten... ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...