onsdag 22 juni 2011

Trött, sommar, spotting!

Är trött och irriterad!

Har massor som behöver göras men efter x antal dispyter med barnen och fortfarande en inställning från deras håll att inte göra som mamma säger så hamnde jag här. Igen... Fast jag inte borde. Är en sån dag idag tydligen. Vill inte men är väl bara att acceptera.

Solen är framme i alla fall. Hoppas det håller i sig...

Jaja, tänkte i alla fall roa mig med att berätta vad jag ska göra nästa vecka! Shit, hela juni är ju snart skut. Var tar tiden vägen?

I alla fall, efter traditionsenligt midsommar firande kommer då sista veckan innan "semestern" = barnens ledighet från dagis och fritids. Emilia ska gå sina sista dagar på småbarn, när hon kommer tillbaka börjar hon på storbarn!

Hon ska faktiskt få gå under veckan hade jag tänkt! Hon gillar det och dessutom tänkte jag planera in lite äventyr med grabbarna med.
Jag ska dessutom ta reda på massor mer om vad som kommer hända på dagis i höst. Fick höra från en annan mamma på dagis att hon hade fått information om att dom vill ändra så att barnen sover inne på utvecklingssamtalet under våren! Nu har ju inte jag haft sovbarn på nåt år, men i alla fall...

Dessutom ska jag iväg på en spotting igen! Den här gången ska vi grilla och dricka vin!  Vi ska till Bellevue festvåning och konferens för att få lära oss hur man skaffar sig det bästa grillresultatet, från början till slut. Dessutom kommer vi få smaka på Gato Negro och en sommelier kommer att prata om vinet. Spottingen sker även i samarbete med provaguiden och asado party!

Jag för min del tycker att detta låter superroligt!!!


Blir du också nyfiken på Spot and Tell? Kika in på deras sida! Några klick bort och värt besöket. Jag har gjort massor med skoj tillsammans med dom!

7 kommentarer:

  1. Det där med Spot and Tell låter spännande :) Hoppas ni får en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt skojs med Spot and Tell!
    Och tack!

    SvaraRadera
  3. jag hoppas jag kan ta mig iväg, beror på om J får inbjudan oxå och om barnvakten vill ställa upp...

    SvaraRadera
  4. Ja, men det är ju klart att du kan komma oavsett om Johan kommer eller inte. Boka barnvakt, kommer inte Johan med gör han nåt annat skoj på egen hand. :o)

    SvaraRadera
  5. men det är inte sååå lätt att ta sig kommunalt från oss till solna, tänker lixom inte åka runt hela sthlm för att hitta rätt =/

    SvaraRadera
  6. Trevligt!
    GatoNegro är väldigt goda viner!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...