måndag 13 juni 2011

Sommarlov och bad

Efter ännu en kväll när jag kommit i säng sent vaknade jag vid åtta i morse. Det är sååå skönt att slippa ställa klockan.

Resten av familjen vaknade en och en mellan åtta och nio.

Det blev en lugn start på dagen och Emilia fick ledigt från dagis.
Istället packade vi lunch och åkte till stranden.
Några härliga timmar i solen.

Kvällen var lugn hemma. Jag har suttit och pysslat i psp med foton men gav upp till slut när allt bara hängde sig och jag riskerade att förlora allt...

Nu ligger jag i sängen med myggbitna ben som kikar så mycket att det bränner i huden?!?!
Har tagit en clarityn och hoppas den verkar snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...